Vrhunac putovanja
Za decu starijeg školskog uzrasta (12-16 godina)


TINKER VERSE
Ovo je naš treći program i kulminacija putovanja kroz istraživanje STEAM obrazovanja. Poput kursa Tinker World, ovaj program možemo nuditi starijim učenicima, uzrasta 11‒16 godina, koji se prvi put susreću s Tinker Labs metodologijom, međutim, preporuka je da ipak prvo pohađaju Tinker Town ili Tinker World kurs.
Program za Tinker Verse osmišljen je poput funkcionalne laboratorije. Uzimajući u obzir alate i metode koje su do sada koristili, učenici će sami izrađivati prototipove, što će im pomoći da kreiraju sopstvene projekte i koriste naprednije tehnologije za izradu maketa i modela, sve u našim modernim učionicama. S obzirom na to da čas traje 90 minuta, učenici će imati više vremena da se posvete sopstvenim projektima.
- Kurs se održava jedanput nedeljno i traje 90 minuta.
- Radni udžbenici sadrže više enciklopedijskog znanja i ključnih koncepata.
- Radni udžbenici osmišljeni su tako da stavljaju akcenat na rešavanje problema.
- Još zahtevniji alati za Tinker Toolbox, više zabavnih aktivnosti za rad kod kuće.
- Više slobode pri kreiranju sopstvenih projekata i korišćenje alata u laboratoriji uz učiteljski nadzor.
- Prezentacija sopstvenih projekta na Tinker Fairu.
- Učenje o poduzetništvu - kako osmisliti, stvoriti, plasirati i prezentovati proizvod na tržište.
UDŽBENICI

TINKER VERSE

ASTROFIZIKA

DIZAJNIRANJE PROTOTIPA

MIKROBIOLOGIJA

GRAFIČKO CRTANJE

ROBOTIKA

NAPREDNA HEMIJA

OBNOVLJIVI IZVORI ENERGIJE

MATEMATIČKE JEDNAČINE
TINKER VERSE PLUSZA DECU ŠKOLSKOGUZRASTA (11-16 godina)
Ovo je poslednji kurs. Postoje dve pomalo različite verzije kursa – jedna je za one koji su pohađali Tinker Town i Tinker World, a druga za učenike upisane tek na Tinker Verse. Na kursu se nastavlja produbljivanje znanja o STEAM predmetima i integraciji, ali će učenici imati slobodu da osmisle sopstvene projekte. Predviđamo da učenici na Tinker Fairu predstave bar dva svoja projekta. Ovde će akcenat biti na učeničkom razumevanju rada u grupama, kako bi rešili probleme te doveli svoj projekat do finalnog proizvoda, ali i na tome kako da taj proizvod prezentuju drugima.
