IGRA - STRAST - SVRHA

STEM i STEAM obrazovanje postali su moderne poštapalice koje podrazumevaju učenje novih grupa veština potrebnih za menjanje budućnosti. Ali, šta je tačno STEM i/ili STEAM?

STEM spektar sastoji se od četiri predmeta i njihovih potkategorija. Međutim, mi verujemo da je uključivanje umetnosti u STEM model ‒ nužnost. Umetnost je ključan element u procesu inovativnog razmišljanja. Kada se radi o ovoj vrsti razmišljanja, deca su geniji, jer još nisu počela svrstavati pojave u određene discipline. Zašto razdvajati ključan deo procesa kako doživljavamo svet (umetnički) od obrazovnog pristupa koji je smišljen kao metadisciplina koja pomera granice kreativnosti?

U Tinker Labsu smo razvili nekoliko programa za decu od 4 do16 godina, koji su smišljeni tako da obogate i dopune njihovo klasično obrazovanje. Naš cilj nije da učimo decu ono što moraju znati kako bi prošli standardne školske testove, već da podstaknemo njihovu urođenu znatiželju i nadahnemo ih da ispituju svet oko sebe.