IGRA - STRAST - SVRHA
STEM i STEAM obrazovanje postali su moderne poštapalice koje podrazumevaju učenje novih grupa veština potrebnih za menjanje budućnosti. Ali, šta je tačno STEM i/ili STEAM?
STEM spektar sastoji se od četiri predmeta i njihovih potkategorija. Međutim, mi verujemo da je uključivanje umetnosti u STEM model ‒ nužnost. Umetnost je ključan element u procesu inovativnog razmišljanja. Kada se radi o ovoj vrsti razmišljanja, deca su geniji, jer još nisu počela svrstavati pojave u određene discipline. Zašto razdvajati ključan deo procesa kako doživljavamo svet (umetnički) od obrazovnog pristupa koji je smišljen kao metadisciplina koja pomera granice kreativnosti?
U Tinker Labsu smo razvili nekoliko programa za decu od 4 do16 godina, koji su smišljeni tako da obogate i dopune njihovo klasično obrazovanje. Naš cilj nije da učimo decu ono što moraju znati kako bi prošli standardne školske testove, već da podstaknemo njihovu urođenu znatiželju i nadahnemo ih da ispituju svet oko sebe.
- Svaki od naših programa sadrži 40 nastavnih sati
- Program prati akademsku školsku godinu
- Četrdeset nastavnih časova podeljeno je u četiri dela po 10 časova
- Svaki radni udžbenik prati 10 nastavnih časova
- Svi naši učitelji su sertifikovani i osposobljeni da predaju po Tinker Labs metodi.
- Male grupe, do najviše 10 učenika, omogućavaju personalizaciju iskustva učenja.
- Svaki Tinker Labs centar osmišljen je poput laboratorije koja inspiriše inovativni proces.
- Svaki program smišljen je u skladu sa sposobnostima određenih uzrasta (predškolski, školski).
- Program uvodi ključne teme i koncepte, koje proširuje svake nastavne godine.
- Progresija kurseva uključuje što više koncepata svake godine, kao nadogradnju znanja i veština usvojenih na kursevima prethodnih godina.
